piątek, 11 września 2015

Subtelny komplet

Na początek czapka - zamarzyłam o takiej subtelnej i delikatnej czapeczce dla starszej córeczki, długo myślałam, jaki wzorek wybrać i jak zwykle poszłam w swoje ulubione elementy.




Ponieważ czapka miała być delikatna, taka na jeszcze dość ciepłe dni, wybrałam włóczkę Yarn Art Cotton Soft - dla mnie rewelacja! Jest cienka, delikatna i świetnie się ją robi :) Szydełko 1,75, wzór - półsłupki do wysokości około 1/3 czapki, potem oczkami ścisłymi dodałam wcześniej zrobione sześć elementów, połączonych ze sobą i dokończyłam półsłupkami. Schemat na elementy poniżej:




Muszę przyznać zupełnie skromnie, że efekt końcowy bardzo przypadł do gustu mnie i osóbce głównie zainteresowanej. No Kochani, pierwsze koty za płoty, na razie idzie mi sztywno, ale rozkręcę się :) Czekam na pytania, a już wkrótce chusta z kompletu  - bądźcie czujni!!! 

4 komentarze:

  1. Czapunia prześliczna! Będę trzymać kciuki, uwielbiam czytać Twoje posty na FB, Twoje prace są niezwykle inspirujące, a za tym wszystkim kryje się ciepła osoba :) Powodzenia!

    Jedyna uwaga: podobno nie można umieszczać na swoim blogu cudzych schematów, ale nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo, schemat pochodzi z jednej z moich gazetek, następnym razem opatrzę go odpowiednim znakiem :)

      Usuń
  2. Śliczny komplecik ;)

    Zapraszam Panią do zabawy Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń