środa, 18 listopada 2015

Coraz bliżej Święta ... cz. 2 - bombki

Nadszedł czas na bombki ... uwielbiam je robić, choć muszę przyznać, że nie zawsze uda się znaleźć taki schemat, żeby bombka wyszła idealnie okrągła. Pierwsza moja propozycja to duże bombki, które można zrobić jako dekoracje na statywie ( statywy można kupić w pasmanteriach lub na popularnych portalach typu allegro). Tak prezentują się moje dwie duże bombki:



Schematy:

Bombka z wzorem ananasa:



Bombka składająca się z 12 elementów: 

Jeśli natomiast marzy się Wam duża bombka, w której można umieścić Jezuska lub inne figurki, to bardzo dobry jest ten schemat: wykonujemy dwie połówki i łączymy ze sobą w ostatnim rzędzie 




Figurki najlepiej kupić w sklepie z dewocjonaliami. 

Wciąż będę szukać i wypróbowywać nowe schematy na duże bombki i oczywiście podzielę się nimi z Wami :)  

Na choince w tym roku zawisną min. takie oto szydełkowe cuda: 




Wzorków jest tu mnóstwo np.






i bombka z łukami - robiona wzorkiem serwetki: 

Planów mam jeszcze co nie miara, tylko czasu brak na zrealizowanie wszystkich. Wiele bombeczek kusi mnie, na pewno spróbuję jeszcze takich: 














No to do DZIEŁA!!! 










8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochalam się w duzej szydełkowej bombce z elementów, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne bombeczki. Trafiłam do Ciebie przez przypadek i mam zamiar wpadać częściej. Szkoda tylko , że nie masz zwykłych "obserwatorów" na pasku bocznym, bo wtedy mogłabym odwiedzać Cię przy każdej aktualizacji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie zrobię, dopiero zaczynam i nie do końca znam się na blogspocie, dziękuję :)

      Usuń
  4. Świetne bombeczki , zapisałam sobie kilka schematów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Na moim komputerze była zalogowana moja wnusia Lady M (zapomniała się wylogować), ja nieświadoma tego napisałam komentarz w jej imieniu Przepraszam Maju i Agnieszko!

      Usuń
  5. Świetne bombeczki, zapisałam sobie kilka schematów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. superaśne bombeczki, muszę sobie zrobić...<3

    OdpowiedzUsuń